Újra edzésben

Röpke egy hónap kényszerpihenő után tegnap végre újra elkezdtem edzeni.

A motiváció:

  1. Kedden futás a troli után (maximum 25m távolságról beszélünk), és annyira kikészültem tőle, mint ezelőtt soha. Légszomj, lihegés, váááá… Ez így nem állapot!
  2. Ma (szerda) pedig részt vettem egy testösszetétel vizsgálaton. Korábbi optimális sovány testtömegem az under kategóriába csúszott vissza, mind az alsó, mind a felső végtagon, a törzsem szerencsére megtartotta a korábbi szintet-egyenlőre. Hihetetlen milyen rövid idő alatt felejti el az ember teste az edzést. Mondjuk, reményeim szerint ugyanilyen gyorsan vissza is jönnek majd az értékek.

Úgyhogy úgy döntöttem, itt az idő, el kell kezdeni edzeni. :)

Nem vittem túlzásba, óvatos kis 10 perces bemelegítés low impact gyakorlatokkal (némi step touch, knee up, kick out, V-step, Move ya 2007 zenére-bulispörgős), utána pedig egy 10 állomásos köredzés 30 mp gyakorlat, 15 mp pihenő leosztással (nem akartam túlterhelődni, nem tudtam, mennyit bírok majd) a következő gyakorlatokkal:

-Biceps kézisúllyal (3-3 kg) (nem röhög, ennyi megy)

-Triceps kézisúllyal (3-3 kg)

-Kitörések jobb lábbal

-Kitörések bal lábbal

-Törzsemelés talajon (a fit-ballom kilyukadt :S )

-Hasprés talajon

-Fekvőtámasz (széles alapon, térd lent-ez sem ment másként)

-Kilépés váltott oldalra guggoló helyzetbe

-Döntött törzsű evezés kézisúlyzóval (3-3 kg)

-Hanyattfekvésből nyújtott láb leengedés

A második kör után úgy éreztem, nem fog menni a harmadik, de erőt vettem magamon, és simán lepörgettem. :) Az utolsó körre itt-ott változtattam rajta, a kitörésből támadóállásba lépés és rúgózás lett,  a guggolást pedig széles terpeszben térdhajlítás közben oldalemelés szalaggal-ra módosítottam. Az evezésnél is szalaggal ment a vége. Aztán egy 10 perces nyújtás, hogy rendesen megnyugodjon a pulzusom.

Végigcsináltam! Jupijee! :) Azért, annyira csak nem romlottam le. Szóval, mostantól újult erővel sport!!!

Posted in Nincs kategorizálva