Babás TRX

Két kézben ketten – Baba-mama TRX edzés
Közös mozgás, közös élmények

Várandósság után, egy babával az életedben gyakorta nehéznek érezheted, hogy újra nekikezdj a testmozgásnak. Hogy mi ennek az oka? Érezheted úgy, hogy nem olyan a tested formája, mint előtte, nem úgy mozognak az alkatrészeid, mint szeretnéd, érezheted, hogy gyengék bizonyos izmaid és különben is: hova tedd addig a babát? Ha ilyen és hasonló érzések és gondolatok kavarognak benned, esetleg mindezeket kifogásként használod, hogy el/újra kezdd a mozgást, akkor mindenképpen itt a helyed!
Gyere és próbáld ki a baba-mama TRX-et. A baba-mama tornák során TRX-el gyakorlunk, egyéni terheléssel. És nem, a TRX nem nehéz, bár valóban mindig olyan izmos pasikkal reklámozzák, hogy öröm nézni. Jó, de akkor is, én ezt úgysem bírnám ki… – jöhetnek az újabb kifogások. Na, ez így pláne nem igaz. A TRX egy minden fittségi állapothoz igazítható, kiváló edzésforma.
Képzeld el, hogy edzés közben a babád is kap egy szőnyeget, végig ott van melletted, látod, hallod, megetetheted, tisztába teheted, bármit megtehetsz, amire neki vagy neked szükséged van. Sőt, ha nagyobbak, vagy elég együttműködő napjuk van, akkor ők is tornáznak, egy kis mondókázással, ringatással át is megmozgatjuk közösen a csöppségeket is. Mindezt barátságos, kis csoportos légkörben, tömeg és kellemetlenségek nélkül.
Ne feledd, a kisgyermekkor legfontosabb tanulási formája az utánzás, ha jó példával jársz a babád előtt, sosem lesz gondja azzal, hogy rávegye magát a sportolásra, hiszem már kis kora óta ez a modell áll előtte: “Igen, anyával rendszeresen tornázni járunk.”
A(z) 00TRX_montazslogo.jpg megjelenítése